vineri, 4 ianuarie 2013

Fares - Ceaiurile lumii - Ceai natural din 7 plante


        Hola,

     La Multi Ani! Un an nou mult mai bun decat anteriorul, plin de lucruri frumoase.

    De multe ori achizitionez ceaiuri daca imi si place cum "miroase" cutia. Optam intre acest ceai si altul, cu fructe, de la Belin. Dar dupa ce am mirosit cutiile nu am mai avut nici un dubiu. Are acest parfum placut datorita uleiurilor esentiale.



   Miroase atat de frumos scortisoara :). Insa din pacate odata preparat nu improspateaza si camera (nu isi mai pastreaza parfumul placut).

  Cutia contine 20 de pliculete (1.8 gr fiecare) fara snur si cartonas si neambalate individual.



   Este un produs romanesc.

   Ingrediente:



    Ceaiul are o culoare rosie (mai mult rozalie) placuta.



   Mi-ar fi placut sa fie mai concentrat (este un ceai slab concentrat). Initial am crezut ca nu am incalzit apa destul de bine sau ca plicul nu are cantitatea necesara de produs dar din pacate asa am patit cu fiecare pliculet in parte.


    Daca il recomand: sunt ceaiuri mult mai bune
    Daca il voi recumpara: nu cred



                                           Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                                 Kisses,
                                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu