miercuri, 30 ianuarie 2013

Din revistele lunii...ianuarie 2013 (giveaway won)



           Hola,

     A doua zi dupa ziua mea am primit un mail de la Mihaela (ii citesc blogul zilnic insa din pacate nu prea am mai avut timp sa comentez sau sa-i trimit poze) cu o veste destul de buna: am castigat la giveaway-ul de pe blogul ei 3 reviste.

   Recunosc ca eram cu moralul cam la pamant (pentru mine sarbatorile de iarna incep odata cu Sfintii Mihail si Gavriil si se termina odata cu ziua mea) iar la aflarea vestii m-am bucurat ca un copil mic. Tocmai vroiam sa stric bradul iar calculatorul imi facea figuri. Asa ca in ziua aceea am verificat mail-ul de pe mobil.

   Au fost mai mult decat binevenite aceste reviste. Mi-au tinut companie in cele 2 saptamani cat nu am avut calculatorul acasa iar timpul a trecut mai repede :).

   Pe luna ianuarie nu am achizitionat nici o revista desi au fost cateva mari tentatii.

  Ce reviste am primit:



   Le-am citit din scoarta in scoarta dar trusa de farduri inca nu am apucat sa o incerc.





   Multumesc Mihaela.



                                                      Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu