duminică, 13 ianuarie 2013

Balea - Steluta de baie (cu trandafiri)



          Hola,


      La sfarsitul anului trecut am gasit in DM doua stelute de baie parfumate (vi le-am aratat aici ). Initial nu am vrut sa le iau insa nu am putut sa ies din magazin fara ele. Nu am vrut sa le cumpar intial deoarece vroiam sa ajung intr-un magazin LUSH pentru 2 "bombe" pentru baie insa cel mai apropiat de mine este un pic cam departe iar frigul de afara ma face sa vreau sa stau in casa la caldura cu o cana de ceai langa mine.



     Joi seara am testat prima steluta: cea cu trandafiri.



   Pret: 7 lei fiecare

    Primele impresii:

   Imi place cum miroase (a trandafiri). Parfumul este destul de fin si ramane pe piele. Se dizolva in apa (imi place sa folosesc aceste stelute dupa ce ma spal pe corp cu sapun). Un mare plus il are pentru ca nu se dizolva imediat la contactul cu apa dar nici nu ii i-a o vesnicie. Hidrateaza pielea. Lasa pielea catifelata/fina (nu mai e nevoie sa folosesc o crema hidratanta/untul de corp). Petalele de trandafiri nu sunt foarte mari (au o marime potrivita).

     Chiar daca nu parfumeaza toata baia imi plac destul de mult aceste stelute si cu siguranta le voi recumpara.


                                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                     Kisses,
                                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

   I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu