miercuri, 12 decembrie 2012

Yves Rocher - Sampon purificator (Ingrijirea vegetala a parului)



            Hola,

   Deoarece sunt "mandra" posesoare a celui mai fin, subtire, se aranjeaza greu si nu "sta" si pe deasupra gras par din lume il mai "imbacsesc" si eu destul de des (de la fixativ, samponul uscat etc etc). De aceea trebuie sa-l spal cam de 2-3 ori pe saptamana si sa-l aranjez aproape zilnic.

   Pana acum am gasit doar cateva sampoane care chiar curata parul. Iar printre ele se numara si acesta.



   Ambalajul este cel clasic sampoanelor de la YR insa parfumul imi aduce aminte de sampoanele pe baza de plante din copilarie.

  Cantitate: 200 ml

  Pret: aproximativ 10 lei

  Ingediente:



    Ce imi place: imi curata parul dintr-o singura samponare, are textura unui gel verde transparent, imi place cum miroase, "parfumul" se mentine pe par, este nevoie de o cantitate mica spre medie de produs.



   Lasa parul curat, frumos mirositor, nu incurca parul, nu mi-a provocat alergii sau iritatii, il lasa usor de aranjat.

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                   Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. l-am folosit si eu mai demult si ma intelegeam bine cu el :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am acest sampon,l-am folosit doar de 2 ori..imi place ca ii ofera parului un foarte dar foarte mare volum..in schimb,ce nu-mi place este ca mi-l face foarte uscat si nu este stralucitor...eu de obicei nu folosesc balsam sau masca pentru ca imi incarca parul...ma gandesc sa-l incerc pe cel cu reflexii castanii sau cel revitalizant...

    RăspundețiȘtergere