marți, 11 decembrie 2012

NOTD: Minicolorama (37 Cappuccino)



             Hola,

    Cred ca am gasit nuanta nude perfecta pentru mine. Are nuanta sampaniei cu foarte putin sclipici in el. Este vorba de o "mini oja": Minicolorama. Pentru mine este ideala atunci cand vreau ceva cuminte si natural pe unghii.



   In mod normal prefer nuante asemanatoare cu oja din NOTD precedent dar sunt cateva zile cand vreau o oja "cuminte" sau o baza pentru o manechiura frantuzeasca.




   Pana in vara acestui an nu am incercat ojele Minicolorama dar incetul cu incetul incep sa-mi placa prea mult. Am vreo 4 nuante insa pe wishlistul meu de oje sunt deja 15 :). Imi place gama cat de cat diversificata de nuante si rezistenta lor. Pretul este in jur de 7 lei.


                                                              Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu