joi, 13 decembrie 2012

Ivatherm - Lapte demachiant pentru ten sensibil



        Hola,

   Pe la sfarsitul verii am inceput un mic Project Pan care inca imi scoate peri albi deoarece am preferat sa termin produse noi (exceptand ojele) pe care le aveam de ceva timp. De aceea am preferat sa introduc in PP acest lapte demachiant care mai are putin si isi da sufletul.



  Imi place sa-l folosesc doar pentru a indeparta fondul de ten (pentru ochi si buze folosesc un demachiant pe baza de ulei pentru ochi sensibili).

  Este un produs pentru piele sensibila. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Indeparteaza machiajul fara probleme.

  La demacherea tenului prefer sa pun in palma produsul (cam cat o nuca) si sa-l masez bine pe toata fata si gat. Dupa aceea il indepartez cu un buretel sau discheta demachianta. Inlatura destul de bine chiar si acele produse destinate tenului gras/mixt.

  Singurul lucru care nu imi place e ca lasa acea pelicula grasa pe ten :(. As adauga pe aceasta lista si pretul: aproximativ 36 lei) si ca ma ustura ochii daca il folosesc pentru demacherea lor.

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: momentan vreau sa incerc si alte produse de acest gen


                                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                               Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu