duminică, 30 decembrie 2012

Haul: Yves Rocher


        Hola,

    Vineri am primit si ultima comanda YR pe acest an. Deoarece aveam un cupon de 90 lei (pentru un produs care nu a mai fost pe stoc la o comanda anterioara) m-am decis sa-l folosesc si sa incerc balsamul reparator pentru corp :).



   Am comandat: mini setul Moment de Bonheur (contine: apa de parfum 5ml, lapte de corp hidratant 50 ml, gel de dus 50 ml si un mic portfard), BB Cream (nuanta: light), sampon nutritiv, balsam reparator pentru corp cu unt de shea, mini set de parfumuri (l-am comandat mai mult pentru So Elixir Purple) care contine: So Elixir Purple, Tendre Jasmin si Moment de Bonheur.

   Sunt destul de curioasa cum e BB Cream-ul si untul de corp cu unt de shea :).

  Drept cadou (de buna purtare):



   - Elixir 7.9 Intensificator pentru tineretea tenului
   - lapte parfumat pentru corp Iris Noir

   Voi reveni cu review-uri cat de curand posibil pentru fiecare produs in parte.


                                            Ce ati comandat ultima data de la Yves Rocher?

                                                             Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

3 comentarii:

  1. ultima data am comandat un gel de dus cu lamaie parca si am primit cadou pensula pentru fond de ten.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima oara am comandat niste geluri de dus, nu ma pot dezlipi de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte tare BB Cream, eu am nuanta medium.

    RăspundețiȘtergere