marți, 4 decembrie 2012

Haul - DM (again)



           Hola,

     Se pare ca au ales locatia perfecta pentru acest DM. Acum am cate un "astfel de magazin" peste tot: in drum spre munca, in oras, pe galeria hyperului, la piata... De parca ar sti ca ma tenteaza destul de rau si mereu mi se lipeste cate ceva de mana sau imi ramane gandul la un anumit produs...

  Vineri am uitat sa iau apa de gura iar ieri a trebuit sa o ajut pe mamaia cu piata. Combinatia ideala de a revizita noul DM :)).



  Am plecat acasa cu: apa de gura Listerine Stay White (20 lei), sampon uscat Balea (12 lei), mini sacosa DM (3 lei).

    Deoarece mereu "imprumut" sacosele mele din geanta la colegi si prieteni si in proportie de 99 % nu le mai vad inapoi, iar cand am nevoie de o sacosa...trebuie sa cumpar alta, m-am decis sa cumpar doua sacosi (gen material/rafie) pe care sa le am mereu in geanta si fara sa le mai imprumut.

 

  Preturi: 3 lei cea mica si 5 lei cea mare.

 

                                                                Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Buna Mihaela,

    Si eu sunt fan DM. Mereu deabea astept sa intru intrunul cand trec pe acolo. Deobicei trec pe la cel de la Unirii. O sa trec sa imi cumpar si eu cateva sacoasi de la DM; arata tare bine si cred ca sunt rezistente.

    Imi place mult blogul tau. Nu stiu cum ai timp mereu sa postezi cate ceva; esti tare harnicutza cu postarile.

    Doinitza

    RăspundețiȘtergere