sâmbătă, 29 decembrie 2012

Ce am terminat luna aceasta...decembrie 2012


         Hola,

    Aproape ca a trecut prima luna de iarna :(. Iarna este anotimpul meu preferat (imi place sa calc pe zapada nou depusa, sa ma uit pe geam cum ninge afara cu o cana de ceai cald in mana, sunt sarbatorile mele preferate din an, este ziua mea...).

   Dar sa revenim la oile acestei postari: si luna aceasta am terminat cam putine produse fata de cat vroiam sa termin luna aceasta (mai aveam pe lista: un toner pentru ten, o crema abraziva, un exfoliant corp si o crema de maini).


 

    Sper ca luna viitoare sa fiu mai productiva la acest capitol deoarece am deja o lista de produse consumate cam jumatate si trebuie sa fac loc pentru alte produse noi pentru testare :).

   Gasiti review-uri la toate produsele pe blog.

                                              Ce ati terminat luna aceasta?
        
                                                             Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu