miercuri, 28 noiembrie 2012

Yves Rocher - Monoi de Tahiti (shampoo and showe gel)



             Hola,

      De ceva timp vroiam sa va vorbesc despre acest produs dar din diferite motive am preferat sa aman review-ul in speranta ca ii voi mai gasi cateva minusuri...dar nu a fost sa fie. Acum mai am putin si termin a doua sticla :).



  Cantitate: 150 ml

  Pana acum l-am folosit doar ca si gel de dus. Nu stiu de ce dar nu prea am incredere in astfel de produse (2 in 1 - corp si par) sa le testez si pe par.
  Singurele minusuri pe care le-am gasit pana acum e ca nu face spuma in apa (pe burete, am un burete gen floare, face o spuma bogata) iar capacul nu se inchide prea bine.
  Are un parfum placut varatic (de flori) care se mentine pe piele. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Lasa pielea catifelata insa nu hidrateaza prea bine (oricum folosesc o crema de corp hidratanta). Are o consistenta mai groasa si este nevoie de o cantitate mica de produs. Are o culoare placuta (un turcoaz spre albastru transparent). Parfumul este un pic cam dulce.

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA


                                     Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?
                            

                                                         Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu