joi, 29 noiembrie 2012

Yves Rocher - Crema regeneratoare de zi si de noapte Pure Calendula



          Hola,

     Dupa ce am comandat aceasta crema pentru ten am citit cateva review-uri destul de negative asa ca pana a ajuns la mine...a mai trecut doua saptamani. Timp in care mi-au trecut tot felul de idei prin cap (atat pozitive cat si negative). In brosura din care am dat comanda, daca nu ma insel, erau doua la pret de o singura crema.  Multora nu le-a placut parfumul altora consistenta etc etc dar imediat ce am primit comanda am si testat-o iar spre marea mea surprindere: imi place prea mult.



   Ambalajul este destul de simplu din plastic alb cu capac galben iar capacul se inchide la fel de bine ca prima data.

  Cantitate: 50 ml

  Ingrediente:



   Pret: 29 lei (poate fi gasita si mai ieftina)

  Ce spun ei: "O crema regeneratoare pentru ten, pe baza de galbenele bio, cu proprietati anti-oxidante, ce netezeste vizibil rigurile fine. Produs adaptat tuturor tipurilor de ten. Se utilizeaza dimineata si seara, pe toata durata anului. Formula testata sub control dermatologic. Fara ingrediente de origine animala." (sursa: ambalaj)




   Pro & Cons: 

  + are o textura usoara putin grasa
  + este absorbita destul de repede de catre piele
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + hidrateaza pielea
  + lasa pielea fina
  + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
  + are un parfum placut de galbenele
  + nu ingrasa tenul
  + este pentru toate tipurile de ten
  + pretul este destul de accesibil
  + nu lasa acea pelicula grasa pe ten
 
   O folosesc in fiecare seara fara exceptii. Pentru fiecare crema cumparata YR planteaza un copac. Nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult acest produs. Acum este in top 3 creme pentru ten de seara.

    Daca o recomand: DA
    Daca o voi recumpara: DA


                                  Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                     Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu