sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Oferte: Pantene



       Hola,

   De ceva timp vroiam sa va arat ce noutati sau oferte vad in magazine sau brosuri. Daca le voi observa prea tarziu vi le voi arata intr-un haul.

   Cand am putin timp liber prefer sa studiez si brosurile magazinelor, sa citesc blogurile colegelor mele care au incercat un nou produs. Daca vad produsul in raft si ma tenteaza destul de mult dupa ce studiez ambalajul il achizitionez fara sa stau prea mult pe ganduri.

  Ieri am observat intr-un hyper (Auchan Militari) o ferta destul de interesanta la Pantene. La doua produse cumparate (nu mai stiu exact din ce game) primesti cadou: o spuma usoara (150 gr) sau sray cu o formula usoara de ingrijire a parului subtire (150 ml).




  Initial aveam nevoie de un balsam pentru par. Si pentru ca mai e putin si vine Mos Nicolae i-am luat si mamei cadoul :). Asa ca am plecat acasa cu doua sampoane si doua balsamuri pentru par care au facut in jur de 45 lei.



                                                            Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu