vineri, 2 noiembrie 2012

NOTD - Deborah Shine Tech (nuanta 11)



              Hola,

     Cred ca v-ati dat deja seama cat de mult imi plac nuantele asemanatoare cu acesta. Aceasta mica nebunie a mea pentru aceasta nuanta a inceput cu o alta oja de la Rimmel (NOTD in curand) care aproape se termina si nu o mai gasesc in magazine :(.

 

  Chiar daca pensula este putin cam subtire acopera unghia dintr-un singur strat (putin mai gros) insa eu prefer sa aplic orice oja in minim 2 straturi. Se usuca destul de repede pe unghii. Rezista pe unghiile mele cam 4 - 5 zile insa imi place sa le schimb dupa 2-3 zile deoarece ma plictisesc de nuanta.

  Rezultatul:




  Scuzati calitatea pozelor dar nu stiu ce are aparatul meu foto de la o vreme :(.


                                      Ati incercat ojele Deborah? Daca da ce parere aveti?

                                                                Kisses,
                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu