joi, 22 noiembrie 2012

Mini Haul: Montagne Jeunesse



        Hola,

    Azi am avut putin timp liber si cum vroiam o carte nou nouta de citit am trecut prin Carrefour de unde mi s-au "lipit" de mana si 4 masti de ten :). Una din ele vroiam sa o incerc de mult timp (cea cu ciocolata alba). Deabea astept saptamana viitoare sa incep sa le incerc.

  Initial nu am vrut sa le iau deoarece dupa cum bine stiti prefer sa mai termin din colectia de masti pentru ten pe care o am deja si dupa aceea sa cumpar ceva nou dar deoarece erau la oferta le-am luat fara sa ma gandesc si a doua oara :).

     M-am intors acasa cu:

 

   O carte nou nouta de citit :) (Proust - "In cautarea timpului pierdut 4. Sodoma si Gomora). Pret: 12 lei. Initial am vrut ceva de un clasic al literaturii dar pana reusesc sa ajung la un anticariat e destul de buna si aceasta.

  Deoarece Glade a scos noile deo de camera pentru Craciun nu am putut sa rezist celui cu mere si scortisoara ("parfumul" imi aduce aminte de copilarie...de acele zile cand veneam cu sacul plin de covrigi si mere de la colindat iar bunica imi "cocea" merele in cuptor). Pret: aproximativ 13 lei. Initial am vrut sa iau lumanarea dar vreau sa o iau de Craciun :). Cei de la Glade mai au o noutate pentru sarbatorile de iarna: deodorantul de camera si lumanarea cu parfum de portocale.

  Cireasa de pe tort:



    Nu m-am putut hotara la una singura asa ca am ales 4: ciocolata alba, castraveti, namol de la Marea Moarta si antiacneica. Pret: 5 lei fiecare.

    Deoarece imi doream de mult timp crema de la Nivea "zodiac" prietenul meu mi-a facut o mica surpriza si mi-a facut-o cadou :). Pret: aproximativ 3 lei. Eu o am pe cea mica la 30 ml insa se gaseste si intr-o varianta mai mare (pe care o vanez prin magazine...dar nu mai au zodia mea, capricorn).

   Voi reveni cat de curand posibil cu review-uri pentru fiecare produs in parte.


                                                             Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: