miercuri, 7 noiembrie 2012

Johnson's Baby - Sampon fara par incurcat



            Hola,

    Oricat as incerca si orice as face mi se incurca parul. Poate si din cauza ca "sunt mandra" posesoare a unui par subtire, moale, fara volum & co. Cand adie vantul e o placere (sa nu mai vorbesc despre iarna si vant puternic :( ).

     Johnson Baby Sampon fara par incurcat 200 ml  (sursa: here )

   Acesta este un nou sampon de la Johnson's Baby pentru parul care se incurca usor.

   Ce spun ei: "Actioneaza cu delicatete, descurca parul dezordonat, lung sau carliontat, iar pieptanele trece prin par cu pana la 66% mai usor. "

   Pret: aproximativ 12 lei

   Cantitate: 200 ml

  IngredienteWater, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-44, Sodium Trideceth Sulfate, Peg-80 Sorbitan Laurate, Decyl Glucoside, Peg-12 Dimethicone, Acrylates Copolymer, Glycerin, Glycol Distearate, Peg-150 Distearate, Fragrance, Laureth-4, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta. May Also Contain: Sodiumj Hydroxide

   Acest sampon poate fi folosit si pentru spalarea pensulelor de machiaj. Le lasa atat de fine :). 

  Pro & Cons: 

 + ambalajul este din plastic cu un capac verde :)
 + samponul are o nuanta placuta de verde - transparent 
 - este un pic cam prea lichid
 + deoarece este un sampon pentru copii si bebelusi nu face o spuma bogata
 -/+ este nevoie de o cantitate medie de produs la fiecare utilizare
 + lasa parul moale, catifelat, fin
 + dupa ce il spal parul se piaptana mai usor
 + nu incarca parul
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + nu mi-a provocat matreata


  *Am primit acest produs spre testare. 



                         Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti? 


                                                         Kisses, 
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Eu alternez samponul Krauter cu cel cu lavanda de la Johnson.E preferatul meu si imi lasa parul cu volum, spre surprinderea mea:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere