marți, 6 noiembrie 2012

Ivatherm - Body Hidrating Cream (Sensitive Skin)



       Hola,

  Cand am auzit pentru prima data ca aceasta crema va fi cadou la revista Marie Claire vroiam sa o cumpar insa datorita pretului prea mare si datorita "pro&cons" pentru aceasta crema mi-a fost destul de usor sa ma decid sa nu o cumpar.

 

    Crema poate fi gasita in farmacii (200 gr). Eu am imprumutat crema de la o buna prietena pentru a o testa pentru cateva zile.

  Ingrediente: aqua, herculane thermal spring water, paraffinum liquidum (mineral oil), glycerin, butylene glycol, ethylhexyl palmitate, hydrogenated coconul oil, borago officinalis (borage) seed oil, cyclopentasiloxane, glyceril stearate, peg 100 stearate, cycolmethicone, cetyl alcohol, beeswax, dimethicone, acrylamide/sodium acryloyldimethyl-taurate copolymer, butyrospermum parkii (shea butter), polysorbate 80, isohexadecane, trihydroxy-palmitamidoihydroxypropyl myristyl ether, sodium hyaluranote, tocopheryl acetate, panthenol, xanthan gum, citric acid, parfum, dimethicolnol, chlorophenesin, tetrasodium edta, phenoxyethanol, methylparaben, probylparaben, ethylparaben, butylparaben, isobutylparaben.

  Pro & Cons:

 + testata dermatologica
 + non comedogenic
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 + intra repede in piele
 - nu hidrateaza pielea
 +/- are o textura usoara
 - nu imi place parfumul acestui produs
 + capacul se inchide la fel de bine dupa n deschideri



  Din punctul meu de vedere as prefera sa raman fidela untului de corp de la Fennel. Desi am incercat-o mai mult pe brate (in fiecare dimineata si seara) pielea mea este la fel. Nu am observat nici o imbunatatire sau vreo schimbare in bine a "starii" pielii.

  Nu cred ca voi cumpara acesta crema din farmacii. Cred ca se gasesc variante mai accesibile si mai bune.


                                  Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                  Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu