marți, 27 noiembrie 2012

Himalaya Herbals - Masca antibacteriana cu Neem



        Hola,

  Vroiam sa va vorbesc despre aceasta masca pentru ten gras si acneic de ceva timp dar din diverse motive am tot amanat.

 

  Am achizitionat-o din Carrefour anul trecut. Nu am terminat-o inca deoarece nu imi place cum miroase. Nu sunt foarte buna sa deschiu parfumurile dar imi aduce aminte de mirosul acela de lemn putrezit din cauza apei.

 


  Cantitate: 75 ml

  Ingrediente: neem (azadirachta indica), fuller's earth (multani mitti), ext.: turmeric (curcuma longa), aqua, kaolin, glycerin, bentonite, fragrance, methyl paraben, phenoxyethanol, xanthan gum, propyl paraben, sodium EDTA, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, sodium lauryl sulphate.

  Ce este "neem"? Este un copac care creste in zonele tropicale originar din India, Pakistan si Bangladesh.

 (sursa: aici )

  Uleiul de neem provine din semintele si fructele acestui copac. Acest ulei este folosit la fabricarea sapunului, in cosmetica, medicina etc. Frunzele ingalbenesc doar atunci cand este seceta mai "pronuntata". Mai multe informatii despre acest copac puteti gasi aici .

  Pro & Cons:

 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + se usuca destul de repede
 + se indeparteaza usor cu apa calda
 + produs testat dermatologic
 + hypo-allergenic
 + nu contine chimicale daunatoare tenului
 + curata tenul in profunzime
 + nu imi ingrasa tenul (de fiecare data dupa ce folosesc acest produs tenul mi se ingrasa mai greu)
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 - nu imi place parfumul

  De ce am introdus aceasta masca de ten in Project Pan ei bine raspunsul este destul destul de simplu deoarece nu vreau sa expire pe raftul din baie.

   Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: DA (indiferent de cate masti o sa am acasa aceasta o voi aveam mereu in colectie).



                                         Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                             Kisses,
                                                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu