joi, 29 noiembrie 2012

Haul: DM



           Hola,

    Deoarece eram destul de curioasa in privinta noului DM (este langa Piata Gorjului) si binenteles ca azi nu aveam drum pana la piata....m-am abatut putin de la drum si am vizitat noul magazin :).

   Binenteles ca am gasit cateva din produsele pe care vroiam sa le incerc de ceva timp asa ca pe langa lista mamei si esentialele mele mi s-au mai lipit de mana si cateva "prostioare" destul de folositoare.

   Daca aveti cum sa ajungeti la noul DM azi, maine sau poimaine aveti reducere 20% din pretul afisat la raft.

   Din poze lipseste sacosa (5 lei pret intreg) din material textil/rafie.

 

     M-am intors acasa cu (produsele pentru mine):

           - set de doua geluri de dus Il Benessere (deoarece nu m-am putut decide doar la un singur set le-am luat pe amandoua) 17.49 lei fiecare
          - modele pentru unghii 2.99 lei
          - masca Balea relaxare cu zmeura si extract de vanilie 3.19 lei
          - masca re-energizanta cu ceai verde Skinlite 3.99 lei
          - masca cu iaurt si capsuni Skinlite 3.99 lei
          - gel exfoliant si masca cu vitamine Skinlite 3.99 lei
          - Balea dischete demacheante pentru ochi cu ulei 11.39 lei
          - Balea dischete demacheante lotiune pentru ten 8.99 lei
         - Glade microspray pentru camera cu margaritari 10.99 lei

    Cred ca pana in ianuarie voi lasa portofelul sa se ingrase.

                                                          Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu