miercuri, 28 noiembrie 2012

Haul: Avon C16



           Hola,

    Tocmai am primit si ultima comanda Avon. Me happy deoarece acum am forme pentru biscuiti/fursecuri.



   Am facut curat in dulapul de bucatarie (e destul de mare) si deoarece vroiam sa fac cateva fursecuri cu stafide am pus "bine" formele. Le-am pus atat de bine ca orice mi-ai face nu imi aduc aminte unde le-am pus desi le-am cautat de n ori in tot dulapul. Nu cred sa fi incurcat punga si sa fi ajuns pe topogan.

  Deoarece mai e putin si vine iarna am preferat ca anul acesta sa fiu pregatita pentru iarna...cu un set de iarna pentru ten:



  Setul contine: gentuta verde/portfard (care imi place destul de mult), crema pentru ten de zi cu SPF 15, crema pentru ten de noapte si un gel de curatare.

  Colectia mea de geluri de dus tocmai s-a marit cu inca doua bucati:

 

   Orice as face nu pot sta deoparte de cometice (gel de dus, oje, farduri). Tot timpul mi se lipesc de mana :(.


                                     Ce ati comandat ultima data de la Avon?


                                                              Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu