luni, 26 noiembrie 2012

Din revistele lunii...Noiembrie 2012



          Hola,

   Ca de obicei postez tarziu ce reviste am cumparat pentru luna noiembrie. Luna aceasta nu prea m-au tentat revistele insa m-a tentat destul de mult o trusa de farduri.

   Mi-a placut nuantele pe care le-am admirat cateva zile bune in vitrina unui chiosc de ziare. Initial nu am vrut sa o achizitionez insa week end'ul acesta am fost la munte si mi s-a facut dor sa citesc o revista pe drum. Asa ca m-am oprit la primul chiosc de ziare si am achizitionat trusa de farduri impreuna cu Avantaje.




       Revista contine urmatoarele mostre: sampon si balsam Head & Shoulders si o crema antirid Vichy (LiftActiv).



     Nu am testat inca fardurile insa la prima vedere imi plac nuantele.




      M-a mai tentat si Unica insa am prea multe creme/lotiuni de corp. Dar sunt destul de curioasa cum e laptele de corp de la Cosmetic Plant.


                           Ce reviste ati achizitionat luna trecuta? Ati incercat laptele de corp de la Unica?

                                                                Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu