vineri, 30 noiembrie 2012

Ce am terminat luna aceasta: noiembrie 2012



          Hola,

   It's that time of the month again :). Luna aceasta nu prea am terminat atat de multe produse deoarece am inceput destul de multe noi iar unele le-am testat pentru putin timp iar dupa aceea am inceput altele.

  Luna aceasta am stat mai mult pe la prietenul meu si l-am cam ajutat sa termine ce avea inceput. As fi vrut sa fi terminat macar un tub de crema de corp (din cele mici) dar mai mereu uit sa o folosesc si seara dupa dus :(. Asa ca m-am axat sa termin ce era aproape de jumatate consumat si am terminat destul de multe din produsele care imi plac (sapunul negru Avon, masca de par Avon si gelul de dus cu rodie Yves Rocher).

  Luna aceasta am terminat urmatoarele produse:



   Ceaiul negru l-am impartit cu mama, bautoare inraita de cafea. L-as recumpara daca as gasi o cutie cu 20 de pliculete.

   La marea majoritate a produselor gasiti review pe blogul meu iar la ceaiul negru de la LIDL urmeaza un mic review.


                                     Ce produse ati terminat luna aceasta?

                                                     Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii: