luni, 26 noiembrie 2012

Avon Planet Spa - Tratament relaxant pentru maini si picioare cu orez si sake



              Hola,

    Inca din clasele mici am probleme cu spatele (mai exact cu coloana). In unele momente (in special daca stau in frig sau car/ridic ceva greu) ma doare destul de rau. Fac gimnastica recuperatorie vara insa de multe ori mai trebuie si rasfatat iar atunci il rog sau mituiesc pe prietenul meu sa-mi faca masaj. Toamna aceasta am schimbat uleiul de masaj cu o crema de la Avon din gama Planet Spa.

 

  Gramaj: 75 ml

  Pret: aproximativ 15-20 lei

  Ingrediente:



   In interiorul cutiei mai era si un pliant cu informatii si o mica diagrama (unde poti masa palma sau talpa pentru anumite zone din corp).




   Pro & Cons:

 + are un parfum un pic cam dulce care ramane pe piele
 - are o consistenta putin cam uleioasa (daca folosesc cantitatea necesara nu e o problema)
 -/+ trebuie masata destul de bine si cam mult pe piele (pana este absorbita de catre piele)
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 - nu hidrateaza pielea (oricum folosesc si o crema de corp aproape zilnic)
 - lasa o pelicula grasa pe piele

   Exceptand tenul am pielea destul de uscata care crapa si se irita destul de usor iar din pacate aceasta crema nu este destul de hidratanta pentru mine.

  Ce as schimba ca sa fie mai pe placul meu: sa nu lase acea pelicula grasa pe piele dupa masaj si sa hidrateze mai bine.


     Daca o recomand: si da si nu (se gasesc produse mai bune pe piata)
     Daca o voi recumpara: posibil (momentan vreau sa incerc si alte produse)




                                            Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                           Kisses,
                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu