joi, 22 noiembrie 2012

Avon Planet Spa - masca de par hranitoare (Greek Seas)



            Hola,

      Din seria produselor posibil retrase definitiv din brosuri face parte si aceasta masca de par. Nu stiu de ce "am acest noroc" ca exact acele produse care imi plac cel mai mult de la Avon in scurt timp sa fie retrase din brosuri :(.



   Inca de cand a aparut pentru prima data in brosura o folosesc cam o data pe saptamana. Acum mai am putin (pentru o singura aplicare) si o termin :(.

  Cantitate: 150 gr

  Ingrediente: aqua, polyouaternium-37, peg-12 dimethicone, parfum, phenoxyethanol, peg-40 hydrogenated castor oil, ppg-5-ceteth-20, cetrimonium chloride, creatine polyouaternium-10, sodium pca, menthylparaben, oleth-20, citric acid, peg-90m, sea salt, algae extract, potassium benzoate, potassium sorbate.

   Cum o folosesc: mie una imi pace sa folosesc marea majoritate a mastilor intre samponari. Dupa ce clatesc parul dupa prima samponare aplic masca si astept pentru 3-4 minute dupa care clatesc parul il samponez iar si dupa aplic balsamul.

  Pro & Cons: 

 + are acelasi parfum ca si masca pentru cu ten cu alge
 + imi place ambalajul (din plastic moale)
 + capacul se inchide la fel de bine ca si dupa prima deschidere
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + se aplica si inlatura destul de usor
 + nu incarca parul
 + lasa parul fin, moale
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii

  Per total sunt destul de multumita de acest produs. Daca ar fi sa fac un top 3 ar mastilor pentru par preferate cu siguranta ar fi pe locul 3 (dupa cea cu placenta de la Kallos si cea cu cheratina lichida de la Gliss).


                                             Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                   Kisses,
                                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: