joi, 1 noiembrie 2012

Adriana Trigiani - "Valentine"



         Hola,

     Am achizitionat aceasta carte impreuna cu o revista (Joy). Deoarece atunci aveam alta carte inceputa am preferat sa termin acea carte si dupa aceea sa o incep :). Nu imi place sa am mai multe carti incepute deoarece uit de ele si automat ma tenteaza sa incep si alta carte...sau pur si simplu amestec personajele si evenimentele :)).

 

  Nu vreau sa va spun prea multe despre aceasta carte deoarece nu vreau sa fiu spoiler dar este descrisa perfect pe ultima coperta:


 (click pe poza pentru a fi marita)

  Cartea poate fi gasita la acele insule cu carti din galeriile comerciale ale hyperurilor.

  Pagini: 419

  La finalul cartii gasim si cateva retete interesante :).

 Cartea poate fi citita destul de usor. Am avut-o in geanta si am citit-o cel mai mult in metrou sau cand am fost racita. Acum parca imi pare putin rau ca am citit-o si nu am pastrat-o pentru concediu.


                                        Ati citit aceasta carte? Daca da ce parere aveti?


                                                        Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu