luni, 29 octombrie 2012

Yves Rocher - Sampon pentru reflexii argintii



           Hola,

    Cand am primit comanda am desfacut fiecare produs, initial pentru a "vedea" cum miros iar acest sampon mi-a placut enorm de mult. Asa ca nu am mai asteptat prea mult si l-am testat pentru prima data. Baia mea mirosea asa de frumos :) ca nu mai vroiam sa ies.

 (sursa: aici )


  

   *Este un sampon pentru par alb/blond sau grizonat. 




   Pret: 14 lei sau 9.90 lei




   Cantitate: 200 ml 



   
   Ingrediente



   Ce spun ei: "Ingrediente de origine vegetala: extract de albastrea bio, baza de curatare de origine vegetala. Flaconul contine plastic reciclat, pentru reducerea consumului de material plastic. Formula usor biodegradabila. Ganditi-va si la planeta si opriti apa in timpul samponarii.
  Un sampon pe baza de albastrea, cu proprietati de colorare naturala si calmante, pentru parul alb sau grizonat. O dubla actiune benefica ce ilumineaza tonalitatea parului grizonat si ii ofera un aspect matasos. Parul afiseaza reflexii argintii stralucitoare. A se clati cu apa din abundenta. A se evita contactul cu ochii." (sursa: ambalaj)




   Pro & Cons:

 + imi place ambalajul (este destul de util)
 + capacul se inchide destul de bine indiferent de cate ori l-as deschide
 + are un parfum placut
 + parfumul se mentine pe par :)
 + are o culoare mov/albastra transparenta :)
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 -/+ nu ofera volum (oricum trebuie sa folosesc o cantitate mare de fixativ pentru putin volum)
 + face o spuma bogata
 + curata parul
 + nu incarca parul
 + se inlatura/indeparteaza destul de usor

  Eu am parul castaniu asa ca nu prea mi-a oferit reflexii argintii :).


   Per total sunt destul de multumita de acest sampon si cu siguranta il voi recumpara.


                        Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                       Kisses,
                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu