vineri, 19 octombrie 2012

Things that I like...



               Hola,

     Indiferent de anotimp sunt cateva lucruri, din preferatele mele, care nu se schimba indifent de orice. Se poate spune ca am facut o mica obsesie pentru ele :)) de fiecare om are dependenta lui. Dar unii, asa ca mine, au prea multe....

  Lumarile parfumate: imi place sa stau sa le privesc cum ard si sa le simt parfumul. Impreuna cu o carte si o cana de ceai ma relaxeaza destul de mult dupa o zi obositoare la munca. Sunt destul de pretentioasa la parfum insa forma/culoarea/marimea nu prea conteaza.

  Uleiurile parfumate (pot pourri): le prefer in special iarna si toamna. Le folosesc impreuna sau fara sa mai aprind o lumanare parfumata. Recunosc, chiar daca las geamul deschis prefer sa miroasa a ceva placut mie in camera mea (urasc betisoarele parfumate...ma sufoca).

  Perusii: am perusi de aproximativ 6-7 ani. Stiu sunt pretentiosi si firavi insa sunt atat de simpatici ca deabea astept sa ajung seara acasa si sa gasesc un sufletel mic care se bucura ca ma vede.

  Ceaiul: ma relaxeaza seara iar dimineata imi ofera acea stare de bine in cursul saptamanii. De multe ori prefer o cana de ceai in locul apei.

  Lectura: am o adevarata biblioteca acasa, mereu am pe noptiera/geanta o carte pe care o citesc. Mi-ar fi placut sa am mai mult timp liber in care sa ma pot bucura de o carte buna si o cana de ceai.

  Muntele: daca ar fi sa aleg intre munte si mare cu siguranta as alege muntele. Din punctul meu de vedere poti face mai multe lucruri la munte (drumetii, ski etc etc) decat la mare (stai intins ca un pui la rotisor). Poate si din cauza ca sunt mai alba ca branza si plina de alunite, nu stiu sa innot (shame on me), ma bronzez destul de greu si de fiecare data ma ard destul de rau.

  Natura: prefer plimbarile lungi in parcuri decat sa stau inchisa in casa.

  Iarna: deabea astept sa vina iarna si sa ninga afara. Deabea astept sarbatorile de iarna si ziua mea (mda sad day: I'm getting older!!!). Parca nu mai am rabdare sa ninga si sa calc pe zapada proaspat depusa :)...drac de iarna (cum ar spune cineva drag mie).

  Argintul: desi port mai mult aur sau "gablonturi" deoarece sunt alergica la argint (in special cercei) prefer tot "materialul argintiu".

  Mataniile: poate o spuneti ca am superstitii dar mereu port o bratara-matanie.

  Produsele cosmetice: aici ma refer mai mult la oje si make up. Pana la urma urmei sunt femeie iar aceste produse imi ofera incredere in mine.

  Parfumurile: oricate dusuri as face zilnic prefer sa folosesc parfumurile. Oare exista vreo femeie care sa nu aiba chiar si o mica colectie de parfumuri?

  Calatoriile: sunt ca un mic cercetas: deabea astept sa descopar locuri noi, oamenii din acele locuri, cultura lor...

   Acestea sunt activitatile care ma binedispun mereu indiferent cat de trista sau obosita as fi. Ale voastre care sunt?


                                                              Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu