marți, 23 octombrie 2012

Ramble + NOTD: Farmec (nr 4) si Rimmel Matte Finish



                  Hola,

    Am sa incep cu partea de Ramble. Ieri am fost la doctorul de familie iar verdictul e: viroza respiratorie. Dar partea urata deabea acum incepe: nu mi-a placut felul in care am fost tratata pe banii mei (pentru ca platesc contributia luna de luna): mi-a dat doar nurofen raceala (care oricum se plateste intreg...nu acesta e baiul cand esti bolnav). Nu si ceva pentru durerea de gat, picaturi de nas, febra & co. Am cerut medical macar 3 zile ca sa ma mai pot pune putin pe picioare iar raspunsul a fost: "doar pentru atat nu se da medical"! Asa ca ieri a trebuit sa ma duc la munca (lucrez cu clienti si sume foarte mari de bani) si binenteles ca am facut febra si toate cele asociate virozei. Asa m-am saturat de nesimtirea multora din tara aceasta. Oare noi cand ne vom civiliza macar la 80% daca nu 100% cum e in alte tari?

   Pentru ca m-am trezit devreme sa iau pastilele si nu am mai putut dormi ma gandeam sa-mi fac unghiutele (chiar si de la o mana...atata oja a mai fost in sticluta, le-am sters dupa ce am facut pozele) deoarece eram destul de curioasa de cum arata oja Farmec nuanta: nr 4 matifiata.



  Oja este o nuanta placuta de maro. Am folosit-o mai mult in primavara si toamna.

  

  Latul matifiant de la Rimmel cam creaza dependenta. Pana acum am preferat ojele cu sidef, lucioase si glitter/sclipici, iar dulapul meu din baie deja a devenit neincapator pentru oje asa ca am preferat sa cumpar acest lac matifiant si sa-l folosesc pe ojele care sunt consumate peste jumatate (ca sa mai pot face loc pentru alte oje mate/sidefate etc).




    Per total sunt destul de multumita de rezultat si cu siguranta voi recumpara oja Farmec impreuna cu alte nuante.

  


  

                                                                   Kisses (fara bacterii),

                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

3 comentarii:

  1. Oja arata foarte bine! Si eu am fost astazi la doctora de familie, sunt racita, la fel ca tine. Mie mi-a dat numai chestii din plante. ( frectie la piciorul de lemn) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :).
      Multa sanatate :(! Pentru dureri de gat iti recomand cu incredere decasept. Am incercat tot ce se poate la acest capitol si a fost singurul care m-a salvat de la prima pastila. Tie macar ti-a dat ceva... Cel putin la mine au un efect pozitiv anumite produse din plante.

      Ștergere
  2. Imi place mai mult cum arata oja fara Matte Finish... Adica lucioasa...:)

    RăspundețiȘtergere