luni, 15 octombrie 2012

Listerine - apa de gura CoolMint



        Hola,

    Pana nu demult am fost putin cam sceptica in privita apei de gura (indiferent de producator/firma) insa in vara mi s-a lipit una de mana si de atunci o folosesc de doua ori pe zi (seara si dimineata dupa ce ma spal pe dinti).

  Azi vreau sa vorbesc despre cea de la Listerine. Se gaseste in doua variante: cu alcool (cea pe care am testat-o) si fara alcool.



      Ce spun ei + Ingrediente:




  Cantitate: 250 ml

  Pret: aproximativ 11 - 12 lei

  Un ritual complet al ingrijirii cavitatii bucale include 3 pasi: periajul, folosirea atei dentare si clatirea cu apa de gura.

  Apa de gura actioneaza asupra bacteriilor de pe suprafata dintilor, cat si asupra celor in zonele in care periuta de dinti si ata dentara nu pot ajunge.

  Datorita actiunii antiseptice, apa de gura Listerine omoara pana la 99.9% din bacteriile aflate in cavitatea bucala, mentine echilibrul florei cavitatii bucale, previne inflamrea gingiilor si reduce pana la 56% mai mult placa dentara decat un simplu periaj.


   ProducatorJOHNSON & JOHNSON

   Pro & Cons:

    La primele utilizari parfumul a fost prea puternic (aproape toata baia mea mirosea a apa de gura) iar fierea mea a inceput sa-mi amareasca gura destul de rau si am simtit cateva furnicaturi la gingii si limba (datrorita alcoolului). Dupa cateva utilizari am inceput sa ma obisnuiesc cu parfumul (mi-ar fi placut sa nu fie atat de puternic) iar acele furnicaturi s-au diminuat. Parfumul imi aduce aminte de o parta de dinti din copilarie, nu mai stiu exact care dar din cate imi aduc aminte o foloseam in clasa a 2 la desen (o tin minte deoarece invatoarea ne ameninta mereu sa nu mai mancam pasta de dinti ci sa o folosin la desen...don't ask why...iar pentru ca eram numar egal de baieti si fete fiecare fata statea cu un baiat in banca iar "acesti mici nesuferiti" mereu parau ba ca mancam pasta de dinti ba ca nu stiu ce facem.
    La inceput am avut cateva probleme cu inchiderea dopului (nu se inchide/deschide in mod normal ca la restul apelor de gura sau pasta de dinti: ci trebuie strans dintr-o parte pana intra/iese in locul sau cele doua "urechiuse" ale capacului).
   "Parfumul" mentolat ramane in gura pentru o perioada medie de timp.
  Este nevoie de o cantitate mica de produs la fiecare utilizare.

   Ce as schimba: mi-ar place ca parfumul sa nu fie atat de puternic.


    Daca o recomand: Da
   Daca o voi cumpara: Da (ma tenteaza varianta fara alcool si cea pentru albirea dintilor).

 *Am primit acest produs spre testare si review. 


                                     Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                                  Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  
  

2 comentarii:

  1. Folosesc de o buna perioada de timp,efectele sunt vizibile.I deserve this!Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmatoarea pe lista e: cea pentru albirea dintilor :). Eu mai am o apa de gura de la LIDL (o sa-i fac un mic review in curand).

      Ștergere