joi, 11 octombrie 2012

Flormar - True Color 023 (NOTD)



            Hola,

     Chiar daca ma lupt cu un Project Pan (in care mai am doua oje de terminat) nu am putut rezista tentatiei destul de a vizita noul magazin Flormar din Sun Plaza si de a achizitiona alte doua oje :(. Tentatia e mare...recunosc. Insa si lista mea de wishlist pentru oje e cam lunga... Stiu nu pot impaca capra cu varza. Pot  spune ca am rezistat sa cumpar oje de iarna trecuta (am achizitionat maxim 5) dar acum o sa-mi las portofelul acasa.

 

   Pret: 3 lei (daca o gasiti redusa), 6 lei

  Cantitate: 11 ml

  Oja este un pic cam "subtire" si ca sa obtin pe unghii nuanta din sticla trebuie aplicata in doua straturi mai groase. Pensula/aplicatorul este ok insa putin cam subtire.






   La capitolul rezistenta sta destul de bine. Mi-am facut luni unghiile iar azi, dupa 4 zile) este doar putin tocita la varful unghiilor.

  Contine un sclipici mic argintiu placut. Mi-ar place sa gasesc exact aceeasi nuanta dar cu sclipici mi galben sau fara sclipici.


                                                Care sunt ojele voastre preferate de la Flormar?

                                                                  Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)



2 comentarii:

  1. 5 oje de iarna trecuta? Eu zic ca stai bine-bine!
    Mie imi plac (aproape) toate ojele flormar, dar in special gamele Supermatte si Plus Quartz.

    RăspundețiȘtergere
  2. De iarna trecuta pana acum (din cate tin minte). Am mai vazut cateva noi la Rimmel si de cateva zile tot vizitez standul de la Essence...am o presimtire neagra pentru portofelul meu.

    RăspundețiȘtergere