duminică, 7 octombrie 2012

Avon Senses - gel de dus Serenity



          Hola,

   Cred ca mi-am gasit gelul de dus ideal pentru aceasta iarna :). De obicei prefer gelurile de dus in "sticlute" mai mici deoarece ma tenteaza o multime si le rotesc destul de des.


 


   Cantitate: 500 ml (cred ca am stiut eu ceva cand l-am comandat :)) )

  Pret: 19 lei (il puteti gasi si mai ieftin)

  Ingediente:

 


   Initial ma asteptam sa fie ca oricare alt gel de dus insa are o consistenta putin groasa, face o spuma bogata iar parfumul seamana cu cel de portocale si e destul de relaxant :).

  Este nevoie de o cantitate mica-medie de produs (medie daca vrei sa umpli cada de spuma). Are o culoare portocalie transparenta placuta.



  Nu usuca pielea. Capacul se inchide la fel de bine ca si prima data indiferent de cate ori il deschid (uneori il deschid doar ca sa-l miros). Parfumul rezista pentru o scurta perioada de timp pe piele.

  De fiecare data cand il folosesc imi aduce aminte de sarbatorile de iarna si de portocale :).

  Prefer sa-l folosesc seara deoarece ma relaxeaza (impreuna cu o cana de ceai si o carte).


     Daca il voi recumpara: DA
     Daca il recomand: DA


                         Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                  Kisses,
                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu