duminică, 21 octombrie 2012

Avon - Foot Works (spray pentru picioare)



           Hola,

  


     Cantitate: 100 ml

   Pret: 20 lei (dar le puteti gasi si mai iefin)

  Acesta e unul din produsele pe care le-am exploatat vara aceasta deoarece sunt "mandra posesoare" a unor picioare care se umfla destul de rau vara din cauza caldurii si pentru ca in week end'uri prefer sa ies la "o plimbare" cu rolele in parc acest produs m-a ajutat destul de mult. Deoarece am in toata casa parchet si am renuntat la covoare papucii mei de casa miros a menta, cirese sau pepene verde :). Se aplica destul de usor datorita pulverizatorului si este absorbit destul de repede de piele. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii.

  Acum toamna prefer sa le folosesc pe sosetele din ziua respectiva deoarece in acest mod mi se pare ca rezista mai mult timp parfumul lor.

  La munca stau mai mult in picioare iar seara cand ajung acasa pe langa bataturi picioarele ma ustura destul destul de rau. Bataturi...da, sunt "prietenele" mele deoarece sunt intre numere la incaltaminte. Dupa baia de seara prefer sa pulverizez putin produs pe talpi si sa le masez usor iar dupa aceea folosesc o crema relaxanta.

  Nu pateaza sosetele :). Iar parfumul lor rezista putin timp pe piele/incaltaminte.


                                 Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                   Kisses,
                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu