vineri, 7 septembrie 2012

Yves Rocher - Cure Solutions Anti-Fatigue (crema ten)



            Hola,

    Am primit aceasta crema cadou la o comanda telefonica dar nu mai stiu din ce brosura a fost. Zilele acestea urmeaza sa mai plasez doua comenzi :)...cineva a devenit dependent :)). Acum ma tenteaza destul de rau un fond de ten :).




   La inceput nu mi-a placut dar dupa cateva utilizari a devenit una din preferatele mele. Deoarece are o compozitie cremoasa si mai groasa prefer sa o folosesc seara inainte de culcare :).

 

   Ingrediente:



  Cantitate: 50 ml

  Pret: 105 lei (dar o puteti gasi si mai ieftin)

  In cutie gasim si un pliant plin de informatii utile:



  Ce spun ei: "O crema pe baza de extract din vita de vie rosie care indeparteaza semnele de oboseala, stimuleaza microcirculatia si actioneaza asupra ridurilor fine si accentuate." (sursa: cutie)

   Parerea mea:

 + are un parfum fin, placut
 + are o consistenta groasa si cremoasa
 + se aplica destul de usor pe ten
 + intra destul de repede in piele
 + nu lasa acea pelicula grasa pe piele
 + lasa pielea hidratata, fina :)
 + imi place ambalajul (capacul este din plastic iar recipientul din sticla verde :) )

   Pana acum nu am gasit nici un minus (inafara de pret). Sunt destul de multumita de acest produs.


                    Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                             Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. O eu sunt dependenta de ea,nu ma satur si orice oferta pentru mine e un prilej sa-mi refac stocurile :P ...e divina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am terminat inca una. Si eu sunt la fel, verific imediat orice brosura primesc ca poate am noroc si refac stocul :).

      Ștergere