miercuri, 19 septembrie 2012

Yves Rocher - Anti perspirant (roll on) Jardins du Monde (cu Lime from Mexico)



          Hola,

     Deoarece deodorantul Mitchum a fost rapit de catre prietenul meu la urmatoarea comanda Yves Rocher am adaugat doua deodorante :). Le-am comandat pe cele cu lamaie si floare de lotus.



  Pret: 17.50 (dar il puteti gasi si mai ieftin: 12.50)

  Cantitate: 50 ml

  Ce spun ei: "Un deodorant roll-on cu parfum revigorant de lamaie verde din Mexic, ce garanteaza eficacitatea antiperspiranta activa 24 de ore. A nu se aplica pe pielea iritata." (sursa: ambalaj)

  Ingrediente: aqua, aluminum chlorohydrate, ppg - 15 stearyl ether, hamamelis virginiana water, steareth - 2, steareth - 20, parfum, limonene, citral, linalool, geraniol.

  Cred ca deja stiti cat de mult imi plac lamaile :) asa ca am inceput testarea cu cel cu lamaie din Mexic :). Prima impresie: ambalaj verde (culoarea mea preferata) si un parfum placut de limes.





  Pro & Cons: 

 + imi place ambalajul
 + are un parfum placut de limes :) (imi aduce aminte de limonada cu menta si limes)
 + incape perfect in portfard si/sau geanta
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + nu lasa urme pe haine (albe, colorate sau negre)
 + este nevoie de o cantitate mica de produs (il aplic cam de 2-3 ori pe zi)
 + parfumul rezista pentru putin timp pe piele :)
 + desi il deschid de n ori pe timpul zilei ca sa-l miros capacul se inchide destul de bine :)

  L-am testat si pe timpul caniculei din aceasta vara si pot spune, cu bucurie, ca "baltoaca" aceea oribila de pe haine s-a diminuat destul de mult. Acum deabea astept sa-l testez si pe cel cu floare de lotus si astept o comanda si cu cel cu bumbac :).

    Daca il recomand: da, merita incercat
    Daca il voi recumpara: DA


                                       Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                           Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu