duminică, 16 septembrie 2012

TAG: 7 lucruri



       Hola,

   Chiar imi era dor de un TAG :) asa ca am preluat unul mic care consta in 3 intrebari despre mine :). Nu il dau mai departe deoarece majoritatea fetelor deja l-au "facut". As avea mai multe de spus la fiecare punct in parte dar ma voi rezuma la 21 :):

   7 lucruri ciudate despre mine:

 - imi place argintul dar nu pot sa-l port mult timp deoarece sunt alergica
 - nu imi plac lucrurile/obiectele etc albe dar ador florile albe
 - mi se adeveresc unele vise sau presimtiri
 - ma deranjeaza zgomotele puternice (in discoteca mi se infunda urechile si nu mai aud nimic altceva)
 - sunt putin dezordonata dar in acea mica dezordine e o ordine
 - nu prea sunt punctuala: ori ajung devreme ori intarzii
 - ador muraturile :)

  7 lucruri pe care nu le suport:

 - paienjenii si gandacii (de orice fel)
 - oamenii care "stiu" ce e mai bun pentru mine si in viata
 - vecinii zgomotosi care trezesc tot blocul dis de dimineata (I'm not a morning person)
 - sa mi se repete un lucru de n ori sau locurile aglomerate
 - oamenii care nu sunt ambitiosi, resemnati, fara vise de viitor sau cei care se sucesc imediat
 - oamenii care isi povestesc toata viata in mijlocul drumului sau nu se uita pe unde merg (tot timpul fac slalom pe trotuar)
 - mirosul de clor (fierea isi incepe activitatea intr-un mod destul de neplacut) si fumul de tigara (ma sufoca)

  7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc: 

 - lumanari parfumate/ulei parfumat
 - blog
 - dulciuri si inghetata
 - ceai
 - parfum, gel de dus/sapun, pasta de dinti etc etc
 - haine
 - carti


                                                
                                                         Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu