miercuri, 12 septembrie 2012

Oriflame - Eclat Woman (body spray)



          Hola,

    Nu am mai dat o comanda Oriflame de foarte mult timp :(. Poate si din cauza ca ma intalnesc destul de greu cu reprezentanta mea. Poate e doar parerea mea dar sunt cu mult mai putini reprezentanti Oriflame decat Avon plus ca ei au si acele mici standuri la marea majoritate a gurilor de metrou. Mi-ar fi placut sa existe magazine Avon si Oriflame (chiar si mici in mall-uri) unde sa imi pot alege nuanta fondului de ten sau ruj nu sa comand mai intai mostre si sa le testez.... Norocul meu ca reprezentanta mea are mostre la toate parfumurile :).

  Nu stiu sigur daca acest deo mai este in brosuri deoarece l-am primit de la matusa mea iarna trecuta.

 

 Ce spun ei: "is a soft and sophisticated floral fragrance with sparkling fruit notes of raspberry and violet, enveloped in its warm, white musk heart. The perfect balance between classic elegance and modernity." (sursa: click here ) 

  

Perfume Pyramid

Top Notes
Apricot Citruses Black Currant Raspberry
Middle Notes
Jasmine Violet iris Rose Lily
Base Notes
White Musk Vanilla Cedar Sandalwood Amber

  Imi e greu sa descriu detaliat un parfum/deo (nu intrebati de ce pentru ca nu stiu). De fiecare data imi vin in minte cateva fraze (la aceste review-uri imi ia cel mai mult timp si sunt cele mai scurte). 
  L-am folosit mai mult aceasta vara deoarece are un parfum fructat si floral. Este prea dulce pentru iarna. Cantitate: 75 ml. Pe pielea mea nu rezista foarte mult (ca orice alt deodorant) insa pe haine rezista putin mai mult. Nu lasa acele urme albe de pudra pe piele sau haine si nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Il folosesc mai mult pe timpul zilei :). Il folosesc doar in loc de parfum (nu pot folosi spraiuri si la subbrat deoarece ma irit destul de rau si nu pot misca bratele cateva zile de usturime). 

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA (daca il gasesc in brosura :) ). 

                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti? 
                             Care sunt produsele voastre preferate de la Oriflame? 


                                             Kisses, 
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu