vineri, 28 septembrie 2012

Mostre AslaVital pentru ten sensibil



            Hola,

    Va mai amintiti de aceste mostre? Din n motive am intarziat sa revin cu cateva impresii despre fiecare mostra in parte :(. De vreo doua saptamani am ramas fara crema de ten (pentru seara) asa am incercat sa termin din mostrele pe care le aveam (da, am primit o comanda Yves Rocher cu crema pentru ten dar prefer sa o incep dupa ce voi termina toate mostrele adunate).



 

  Am fost destul de curioasa pentru crema de curatare a fetei (fara sapun) si a cremei intens hidratantate.

  Am impartit mostrele impreuna cu o buna prietena, iar ea a nimerit 1 sau 2 mostre goale :(.

  Aceste mostre (se pare ca voi repeta acest cuvant in aceasta postare) fac parte din noua lor gama AslaVital pentru ten sensibil. Am tenul sensibil deoarece mi se irita imediat, porii sunt deschisi tot timpul anului (iar vara e un adevarat cosmar)...

  Dar sa le luam pe rand (exceptand o mostra restul le-am testat seara inainte de culcare):

  Crema antirid mineralizanta:



 Contine SPF 15. Nu contine colorant (are o culoare alba). Se aplica destul de usor pe ten. Dimineata m-am trezit cu un ten catifelat insa nu prea hidratat. Cantitatea acestui pliculet mi-a ajuns pentru o singura aplicare. A fost absorbita repede putin catre mediu de catre piele. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Mirosul...aduce putin cu un laborator de chimie/dentist care nu imi place. Textura este densa. Dimineata am avut acea pelicula grasa pe ten, in special in zona T.  Nu cred ca voi cumpara acest produs in varianta full size.

  Crema intens hidratanta:



  Contine SPF 15. Are acelasi parfum ca si crema antirid care nu imi place. Este o crema emolianta. Nu contine colorant (are o culoare alba). Textura este una densa. Hidratarea este ok. Este absorbita mai repede de catre piele. Nu mi-a ingrasat tenul. Continutul mostrei mi-a ajuns pentru o singura aplicare. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Daca parfumul nu ar persista atat de mult (l-am simtit pe ten pana am adormit) si ar fi fost mai placut as fi incercat si varianta full size.

   Crema pentru curatarea tenului (fara sapun):

 

  Are o textura mai "laptoasa", cremoasa si putin mai densa fata de restul produselor. Parfumul nu este la fel de puternic :). Puterea de curatare este ok (inca nu l-am testat cu produse de make up mai rezistente sau dupa demachere). Nu mi-a uscat pielea. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Nu face spuma :). Cantitatea unei mostre mi-a ajuns pentru doua aplicatii. Se indeparteaza destul de usor de pe ten cu putina apa calduta. Pana acum este singurul produs care ma tenteaza sa-l cumpar si in varianta full size care are 100 ml.

  Gel anticearcan:



  Are o consistenta foarte lichida si putin sub forma unui gel. Are o culoare galben pal dar transparent. Mirosul este diferit de restul gamei, seamana cu cel al cremei hidratante sau antirid insa putin mai fin. Deoarece am ochii ingrozitor de sensibili am incercat pe cat posibil sa nu ma apropii de pleoapa inferioara (daca din greseala ating pleoapa si ochiul ma ustura si ma mananca). Intra destul de greu in piele. Nu estompeaza cearcanele (l-am testat cam 4 zile). Nu hidrateaza pielea (lasa pielea destul de uscata si putin lipicioasa). Cu siguranta nu il voi cumpara in varianta full size.

 
  Mai pe scurt: ma bucur ca incetul cu incetul apar pe piata produse romanesti. Sper ca si calitatea lor sa fie la fel de buna ca acelor produse de pe lista mea de preferinte. As prefera sa cumpar produse romanesti decat cele din afara. As recumpara si crema intens hidratanta (sunt curioasa cum se comporta ca o baza de machiaj) daca ar avea un parfum placut.


                            Ati incercat aceste produse in varianta full size? Daca da ce parere aveti?


                                                                Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


  *Aceasta postare este planificata. 

Un comentariu: