duminică, 9 septembrie 2012

Moss - Eau de Toilette 073



         Hola,

    Inainte sa intru in concediu mi-am facut curat la sertarul cu parfumuri, deo & co :):) iar in spate erau bagate cateva parfumuri care mai au putin si se termina, insa miros atat de frumos, sau nu rezista asa ca le-am scos in prin plan ca sa le termin.

    Printre ele se afla si acest parfum pe care il am inca din liceu.

 

   Nu ma intrebati cum de a rezistat atata timp pentru ca nici eu nu stiu. Imi place sa-l folosesc mai mult vara deoarece este un pic cam dulce pentru gustul meu. Tot ce-mi amintesc e ca l-am primit cadou si ca am cautat sa-l cumpar in varianta full size o buna bucata de timp. Il purtam mereu in geanta in speranta sa gasesc un stand mic ca sa-l cumpar (gasit pana la urma insa in ziua cand mi-am pierdut orice speranta si nu l-am mai luat cu mine si binenteles ca am uitat numarul si a trebuit sa ma reintorc ca sa aflu ca standul a fost desfiintat).

 

  Note de baza: oriental, floral, luminos si fructat.

  Eu prefer parfumurile mai tari (de la cele dulci mi se amaraste gura) iar acesta este un pic cam dulce. Insa este unul din preferatele mele.

  Cantitate: 15 ml (daca nu ma insel eu am testerul)

   Ambalajul este din sticla cu pulverizator si capac roz din plastic.

  Rezista pe piele si pe haine :) cateva ore bune.


 Daca il recomand: merita incercat
 Daca il voi recumpara: da


  *Daca vedeti prin Bucuresti un stand cu parfumuri Moss va rog sa-mi spuneti.

                                  
                                             Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                              Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu