luni, 24 septembrie 2012

Haul: Avon C13


          Hola,

    Tocmai am primit ultima comanda Avon :).  Din poza lipseste unghiera care lipseste din comanda :(.

 

  Am incercat pe cat posibil sa evit tentatiile si sa comand doar ce am nevoie...ei bine socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. Asa ca am mai adaugat o crema de maini si o masca de fata.

  Ce am comandat:

 - am recomandat masca de par din gama Planet Spa cu ulei de masline
 - african shea butter restoring hair mask Planet Spa
 - japanese sake and rice smooting face mask Planet Spa
 - japanese sake and rice relaxing hand and foot cream Planet Spa
 - all day deodorant cream with peppermint oil Foot Works
 - pila pentru picioare


  Deja mi-am facut o mica lista pentru C14 :).


                                 Ce ati comandat ultima data de la Avon? Ce produse va plac?

                                                                 Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. eu asta am comandat in c13: http://cherryqueendee.blogspot.ro/2012/09/comanda-avon-c132012.html

    si eu am deja lista pregatita pentru c14... o sa fie o comanda ceva mai bogata.. si abia astept sa dau comanda.. :D

    si eu am masca de par cu ulei de masline si imi place mult.. o sa pregatesc si un review :)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa le folosesti cu placere :). La masca de par i-am facut un mic review luna trecuta. Deabea astept sa o termin pe cea de la Nivea ca sa o incerc pe cea cu unt de shea. pupu

      Ștergere