duminică, 30 septembrie 2012

Din preferatele lunii...septembrie 2012



           Hola,


      A mai trecut o luna :(. De fiecare data cand scriu aceasta postare imi dau seama ce repede trece timpul chiar daca mai sunt zile in care o simpla secunda pare un an intreg.

    Luna aceasta, exceptant Yves Rocher si Avon, nu prea am achizitionat produse. Unele din ele au fost si lunile trecute la preferate. Vreau sa-mi fac loc in dulap pentru produse noi de pe wishlist. Plus ca de curand au redeschis un nou stand Flormar destul de aproape de mine :) si ma tenteaza destul de multe produse. Sa nu mai pun la socoteala ca acest stand este destul de aproape de DM. Alta tentatie...

   Acestea sunt preferatele din varful piramidei din luna septembrie:

 

 Crema de maini cu glicerina Avon: sunt la al 3 sau 5 tub...nu cred ca mai e nevoie sa spun ceva de aceasta crema.

 Deo de corp Bourjoins: daca nu ar contine atata pudra cu siguranta l-as recumpara.

 Deo de subbrat YR cu floare de lotus: saptamana viitoare ii voi face un review :)

 Balea vaselina cosmetica: desi o sa-mi ia o vesnicie sa o termin cu siguranta o voi recumpara de fiecare data cand o voi termina.

  Thai Spa body butter cu mango: in curand review :)

  Rimmel Sexy Curves (waterproof): in curand review :)

  Huile ulei de migdale: nu va spun prea multe insa imi place acest produs chiar daca se gaseste destul de greu. Sunt destul de multumita. In curand ii voi face un review :).

  Cien balsam de par: in curand review :)

  Yves Rocher gel dezincrustant pentru ten: sunt la al doilea tub. Cu siguranta il voi recumpara. Nu mi-am schimbat parerea.

  Farmec lotiunea pentru unghii: chiar daca usuca pielea si cuticulele cu siguranta o voi recumpara. E singurul tratament care da rezultate pozitive pe unghiile mele.

  Flormar U33: oja preferata din vara acesta pentru pedichiura :). In curand review :).


                                   Care sunt preferatele voastre pentru aceasta luna si de ce?

                                                                  Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. am postat si eu favoritele lunii daca vrei sa vezi.. :D

    arata bine vaselina... poate o gasesc si eu

    te pup!

    RăspundețiȘtergere