vineri, 14 septembrie 2012

Cien - Compact Powder



          Hola,

   Unul din produsele mele preferate de machiaj e pudra. Deoarece am tenul mixt spre gras si orice fond de ten/pudra as folosi dupa cateva ore se observa ca am tenul mixt. Sunt foarte putine fonduri de ten care rezista fara pudra peste 4 ore. Am fost destul de curioasa inca de cand am auzit de produsele de make up Cien si dupa cateva saptamani de cautat prin 3 LIDL am gasit in sfarsit pudra :).

 

   Ma tenteaza si fondul de ten, ojele sau fardurile. Insa farduri am gasit in doar doua nuante (lila si maro) insa erau sparte sau deja desfacute si incercate (nu erau testere) iar restul produselor inca nu le-am gasit :(.

   Pret: 10 lei

   Cantitate: 10 gr

   Ingrediente:




  Nuanta: 1 natural




  In interior am gasit un mic buretel si o folie protectoare:

 

   Pro & Cons:

 + nu incarca tenul
 + se aplica destul de usor (eu folosesc o pensula pentru pudra)
 - rezistenta cateva ore (aproximativ 3 ore)
 - este groaznic de prafoasa
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + nu incarca tenul
 + este disponibila in 4 nuante (sper ca am retinut bine)
 -/+ se gaseste doar la LIDL

   Daca nu ar fi fost atat de prafoasa si ar fi rezistat putin mai mult timp ar fi fost minunat dar m-am saturat sa tot curat ambalajul si restul produselor din port fard (acum o tin intr-o punguta si nu mai imi murdareste si restul produselor).

  Daca o recomand: merita incercata
  Daca o voi recumpara: posibil


                                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                               Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu