miercuri, 5 septembrie 2012

Byphasse - Lotiune tonica cu apa de trandafiri



           Hola,

    Nu stiu ce a fost in capul meu cand am cumparat aceast produs deoarece imi ia o vesnicie sa-l termin. Cand l-am cumparat mai aveam deja vreo 3-4 incepute. Dar le-am tot rotit pana am ramas doar cu aceasta lotiune tonica care imi va lua pana la anu sa o termin.



  Cantitate: 500 ml

  Pret: aproximativ 11 lei

 Ingediente: aqua, rosa canina, anthemis nobilis, glycerin, parfum (benzyl salicylate d-limonene, alpha-hexyl cinnamaldehyde, geraniol), PEG-40 Hydrogenated castor oil, laneth 75, 2-bromo-2nitropropane-1, 3-diok, Cl 18050

 

   Parerea mea:

 + nu contine alcool
 + este pentru toate tipurile de ten
 + nu irita pielea
 + testata dermatologic
 + are un parfum placut :)
 + intra destul de repede in piele
 + nu mi-a ingrasat tenul
 + contine apa de trandafiri
 + se gaseste destul de usor: Real, Cora, Auchan
 + ambalajul este din plastic
 + se poate doza destul de usor cantitatea necesara
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + nu lasa tenul lipicios
 + nu usuca tenul
 + lasa pielea moale, fina, hidratata

   Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: as vrea sa o incerc impreuna cu demacheantul Byphasse

  *Acest produs e cu doua taisuri: fie iti place fie nu iti place.


                            Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                 Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu