marți, 14 august 2012

Yves Rocher - Sampon pentru stralucire



       Hola,

    Me happy :): in sfarsit s-a mai racorit afara :). Cred ca singurele lucruri bune dupa urma caniculei sunt: folosesc zilnic crema cu SPF si beau peste 2,5 litri de apa pe zi :). Iar cireasa de pe tort: perusii mei sunt mult mai veseli si nazdravani acum :).

    Week end'ul a fost frumos chiar daca la mare a plouat si a fost rece dar marea a fost destul de calda. Am fost in Mamaia si Navodari. Nu prea am stat la plaja ci am preferat sa ne plimbam prin statiuni :) iar eu am uitat aparatul foto acasa :(.

    Dar sa trecem la oile noastre :). Ca la orice produs YR netestat am fost curioasa de acest sampon...singura intrebare pe care o am: oare planteaza copaci la vanzarea produselor Ecobel? Sunt o multime de zone de reimpadurit la noi in tara :(.

 

   De mica am fost invata sa reciclez si sa pretuiesc natura :) iar acum caut cat mai multe produse planet friendly :). Sper ca in curand sa putem recicla si noi la fel ca in alte tari si sa se arunce ambalajele la locul lor nu plastic la hartie.

  Nu cred ca sunt prea pretentioasa cand aleg un sampon: sa nu fac matreata, sa curete parul si sa ofere macar putin volum.

 

   Ce spun ei: "Gratie extractului de lamaie, parul dvs este matasos si stralucitor. Textura lichida si transparenta a acestui sampon, va curata parul cu delicatete. Parul dvs este mai sanatos si planeta noastra mai protejata." (sursa: brosura)

  Cantitate: 300 ml

  Pret: 19 lei (il puteti gasi si la 13.90 lei)

  Ingrediente:




  Pro & Cons:

 + are un parfum fin placut de lamaie/citrice
 + este incolor
 + imi place ambalajul :)
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + se poate doza destul de usor cantitatea necesara
 + face o spuma bogata
 + curata parul (mi se ingrasa in mod normal dupa 2-3 zile)
 + ofera putin volum
 + lasa parul fin
 + se indeparteaza destul de usor
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii

     Per total sunt multumita de acest produs. Cu siguranta il voi recumpara dupa ce voi mai incerca cateva sampoane care le am pe lista de cumparaturi :).


             Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                       Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu