joi, 16 august 2012

Yves Rocher - Hamamelis (gel de dus)



              Hola,

      In ultima vreme v-am aratat cateva produse YR si vor mai urma cateva :). Mi-am facut o lista cu ce produse nu am scris inca pe blog si marea majoritate sunt YR si trebuie sa primesc o comanda :).

 


    Pret: 26 lei (dar il puteti gasi si mai ieftin...aproximativ 19 lei)

   Cantitate: 500 ml

  Ingediente:



  Puteti pastra ambalajul si sa achizitionati rezerve :).

 " Proprietatile binefacatoare ale extractului de hamamelis regasite intr-un produs cu o baza de curatare delicata, hidrantanta, care protejeaza si relaxeaza pielea sensibila a intregii familii." (sursa: brosura)




   Inca de la prima utilizare a devenit gelul meu de dus preferat de la YR :).



   Pro & Cons: 

 + are un parfum fin, placut
 + hidrateaza pielea
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + face o spuma bogata, fina, hidratanta
 + are o consistenta cremoasa :) (sunt zile cand nu mai folosesc crema de corp)
 + nu mi-a provocat iritatii/alergii


   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                        Kisses,
                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu