marți, 7 august 2012

Yves Rocher - Jardins du Monde with Pomegranate from Spain (gel de dus cu rodie)



           Hola,


      De obicei sunt foarte curioasa cu noile produse YR insa pentru acest gel de dus si masca pentru ten cu rodie am fost extrem de curioasa :) si deabea asteptam sa primesc SMS-ul ca mi-au expediat comanda iar dupa aceea asteptarea numarul doi cu posta. Cand am comandat acest gel de dus am intrebat daca au toate produsele pe stoc (ajunge putin mai repede comanda).



   Deja cred ca stiti ca sunt o mare fana a gelurilor de dus YR din gama Jardins du Monde, cred ca le-am incercat pe toate :):).

  


   Cantitate: 200 ml

  Pret: 11,50 lei (insa il puteti gasi si mai ieftin)

  Ingrediente:



   Ce spun ei:

 


    Pro & Cons:

 + are un parfum placut :) proaspat
 + ambalajul este din plastic
 - are o consistenta prea lichida
 + face o spuma bogata (folosesc un burete in forma de floare)
 + nu usuca pielea
 - datorita consistentei destul de lichide se termina destul de repede :(
 + parfumul rezista pentru putin timp pe piele

  Per total sunt multumita de acest produs si cu siguranta il voi recumpara :).

              
                           Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                         Kisses,
                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu