luni, 6 august 2012

Yves Rocher - Hamamelis Shampooing



         Hola,

    Am achizitionat acest sampon la o oferta (sampon, gel de dus si deo subbrat) la o comanda telefonica. Initial am vrut doua deo pentru subbrat insa operatoarea mi-a facut aceasta oferta :). Chiar vroiam sa incerc samponul si gelul de dus :).

  

  Cantitate: 300 ml

  Ingrediente:

 (click pe poza pentru a o mari)

  Pret: 25 lei (il puteti gasi si mai ieftin)



 


   Ce spun ei:

 (click pe poza pentru a o mari)

  Pro & Cons:

 + testat dermatologic
 + este un produs organic
 + nu contine coloranti (are o "culoare" un pic galbuie transparenta)
 + imi place ambalajul, capacul se inchide si dupa mai multe deschideri (testat)
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + putem achizitiona rezerve si reumple sticla :)
 + curata parul
 + nu il incurca foarte tare
 - nu ofera volum parului
 + se clateste destul de usor
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 + are un parfum proaspat, fin, placut
 + este un sampon pentru toate firele de par
 + lasa parul moale, catifelat :)
 + nu incarca parul

  L-am testat pe perioada caniculei cand imi spal parul cam de 3 ori pe saptamana :(. Sunt multumita de acest produs si cu siguranta il voi recumpara.


                           Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                         Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu