duminică, 26 august 2012

Extra Mini Week End Haul



           Hola,

        Deoarece vineri am fost libera de la munca si neavand planuri am inceput curatenia generala in casa :). Cand omu nu are ce face isi gaseste activitate pentru 3 vieti. Pe caldura asta....am zis ca poate mai dau si eu jos din burta :)). Au curs apele de pe noi mai rau ca o cascada dar nu mai am pene de perus si mei in toata casa :). Deoarece mi-a fost cam rau sambata de la caldura am preferat sa ies putin din casa la o pizza si noaptea la cumparaturi prin Real.

   Me happy deoare am gasit mai multe sortimente de sapun Teo.

   (scuzati calitatea pozei nu stiu de ce a iesit atat de intunecata)

   La Mega Image aduce doar un sigur fel (de orhidee) iar in alte magazine nu am gasit :(. Prima impresie: imi place cum miros si ambalajele vesele.

   Deoarece am terminat sarea de baie iar acum vara deabea astept sa fac o baie lunga si relaxanta am zis sa incerc si sarea de baie cu miere si lapte On Line.




     *Deoarece mai am o saptamana si intru in concediu o sa pregastesc cateva postari programate zilnice care sper ca vor aparea fara probleme :).


                                 Ce ati facut week endul acesta? O saptamana racoroasa.

                                                             Kisses,
                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu