joi, 23 august 2012

Calypso - Natural demake-up



          Hola,

    Dupa lungi cautari de buretei delicati pentru demachere, am gasit numai la 20-30 lei, am gasit pana la urma in Auchan un set de 2 buretei, cu bumbac, la 3,50 lei :):). Me happy. Cred ca am verificat pretul de n ori si la casa am rugat sa-mi verifice iar pretul :)). Deoarece nu am mai incercat pana acum bureteii demachianti am preferat sa ii iau mai ieftini la inceput :) ca sa-mi fac o idee si sa stiu ce sa caut data viitoare.

  


   Se gasesc in diferite forme si culori :).

 

  Initial au fost de aceeasi marime insa cel mic din stanga este destul de folosit si exploatat.

  Il folosesc numai pentru demacherea fetei (pentru ochi prefer o discheta demachianta cu putin dechiant pentru ochi sensibili si produse rezistente la apa). Uneori masez fata cu demachiant si il inlatur cu ajutorul acestui buretel alteori pun demachiantul direct pe buretel si imi masez tenul usor :). Se curata destul de usor (se spala cu apa si sapun) si se usuca destul de repede. Unele fete prefera sa ude buretelul inainte de demachere dar eu una simt ca imi elimina doar un sfert din fond de ten si pudra. Cosmeticiana mi i-a recomandat si pentru a indeparta mastile de ten insa prefer sa ii folosesc doar pentru demachere :).

  De fiecare data cand ii folosesc nu imi mai exfoliez tenul (de obicei folosesc produse exfoliante cam de 2 ori pe saptamana).


  Daca ii recomand: DA
  Daca ii voi recumpara: DA


                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                              Kisses,
                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu