luni, 27 august 2012

Balea Young - Gel de dus cu mango si vanilie



                Hola,

       Din DM nu poti pleca cu mana goala sau doar cu produsele de pe lista. Este imposibil :)). Ce mi-a atras atentia la acest gel de dus? Prima data ambalajul viu colorat si scris mic intr-un colt: limited edition. Initial am vrut sa-l cumpar la urmatoarea vizita sau cand nu o sa mai am gel de dus acasa :) (de obicei le termin destul de repede) dar nu stiu cum a ajuns in cosul meu de cumparaturi.

  


   Desi mai aveam doua geluri de dus incepute am zis sa-l incerc macar odata iar de atunci l-am folosit zilnic :).

  Cantitate: 200 ml

  Ingrediente:



   Pret: aproximativ 6.50 lei

    Ce spun ei: "Balea Young gel de dus are miros proaspat si fructat de mango si vanilie. Pielea va fi curata si hidratata pe durata verii. Ph neutru. Testat dermatologic." (sursa: ambalaj)

 

    Parerea mea:

 + ambalajul este destul de practic
 + se poate doza destul de usor cantitatea necesara
 + ambalajul este destul de colorat, pentru vara
 + are un parfum placut, fructat
 + parfumul ramane pe piele pentru o scurta perioada de timp
 + hidrateaza pielea
 + are o consistenta cremoasa, usoara
 + nu usuca pielea
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + face o spuma bogata (folosesc ca si burete o floare de masaj)
 + se poate doza destul de usor cantitatea necesara

  Cred ca singurul minus e forma ambalajului. Chiar daca imi place la un moment dat va trebui sa-l tai ca sa pot folosi tot produsul. Prefer sa-l folosesc in aceste zile caniculare impreuna cu o sare de baie si dupa cu o crema de corp fructata.


                             Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                      Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu