miercuri, 25 iulie 2012

Yves Rocher - Jardins du Monde (gel de dus cu bumbac)



             Hola,

    Cred ca deja stiti cat imi plac produsele YR (marea majoritate), in special gelurile de dus :). Cred ca au fost 1-3 comenzi fara sa comand macar un gel de dus.

 

    Pret: aproximativ 10 lei (in brosuri este 8,50 lei)

    Cantitate: 200 ml

    Ingrediente:

 

   Am incercat toate gelurile de dus din gama Jardin du Monde iar preferatele mele sunt: cu bumbac, rodie si lavanda (imi e greu sa aleg unul singur sau cateva).





   Ce spun ei:



    Pro & Cons:

  - este un pic cam lichid
  + are o textura cremoasa
  + face o spuma bogata
  + are un parfum fin, discret
  + parfumul se mentine pentru o scurta perioada de timp pe piele
  + nu mi-a provocat alergii/iritatii
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + imi place ambalajul :)
  + capacul se inchide destul de bine si nu se strica in timp

   Per total sunt destul de multumita de aceste geluri de dus si cu siguranta le voi recumpara. :)

                              Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?
                                Care este preferatul vostru si de ce?

                                                         Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu