miercuri, 11 iulie 2012

Yves Rocher - Fruit de Noel (gel de dus)



                  Hola,



          Cred ca deja stiti cat de mult imi plac produsele YR :) si deabea asptept sa primesc fiecare comanda.                      Am achizitionat acest gel de dus impreuna cu revista Marie Claire in aprilie la pretul de 12.99 lei.
  L-am folosit impreuna cu alte geluri de dus care erau pe terminate :).

    


    Gramaj: 300 ml

     Ingrediente:



   Ce spun ei: "Un gel de dus parfumat, care va invaluie cu o mireasma delicioasa, de exceptie. Editie limitata. A se clati cu apa din abundenta." (sursa: ambalaj)

    *Mi-ar fi placut sa il gasesc mereu in brosura YR insa din pacate a fost in editie limitata iarna trecuta :(.

 

     Pro & Cons:

  + face o spuma bogata si parfumata (nu mai am nevoie de spumant)
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + are un parfum fin, subtil, placut
  + parfumul se mentine pentru o scurta perioada perioada de timp pe piele
  + in sticla are o culoare placuta (portocalie) insa pe burete este transparent
  - a fost in editie limitata :(
  - este un pic cam lichid


       Este unul din gelurile de dus preferate si sper ca la iarna sa il regasesc in brosura :).


                              Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                            Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu